Tarjoamme monipuolisen palveluvalikoiman, joka kattaa digitaalisen kirjanpidon, palkanlaskennan ja taloussuunnittelun. Kirjanpidon ja palkanlaskennan ympärille voit valita tarpeillesi sopivat lisäpalvelut ja ohjelmistot. Mikäli et ole varma tarpeistasi, varaa ilmainen sparraus ja räätälöidään yhdessä sinulle sopiva paketti.
Näin palvelumme toimii
- Aineiston toimitus: Kirjanpitoa varten jokaisesta tapahtumasta tarvitaan liiketapahtumaa kuvaa tosite eli lasku tai kuitti. Tallenna aineisto sähköisesti (PDF-muodossa) pilvipalveluumme, joko puhelimella kuvaten tai siirtämällä omalta koneeltasi. Jos käytässäsi on holvi, procountor tai Netvisor niin saamme aineiston suoraan sieltä.
- Tiliote: Tiliotteen toimitat meille joko sähköisesti pankkiyhteysvaltuutuksella tai tallentamalla sen PDF-muotoisena pilvipalveluumme.
- Ilmoita materiaalista kirjanpitäjällemme: Tallenna aineistosi viimeistään seuraavan kuun 14.päivä niin voimme varmistua kirjanpidon valmistumisesta ajallaan.
- Teemme kirjanpidon: Otamme yrityksesi kirjanpidon työn alle ja käymme läpi kauden tapahtumat. Hoidamme puolestasi lakisääteisen kirjanpidon ja lähetämme tarvittavat veroilmoitukset. Kirjanpidon valmistuttua lähetämme sähköpostitse raportit, ALV-maksuohjeet sekä kommentit ja kysymykset kirjanpidosta.
- Tilinpäätös ja veroilmoitus: Tilikauden päätteeksi laadimme yrityksesi tilinpäätöksen ja veroilmoituksen. Lähetämme yrityksesi vuosiraportit sekä aineiston arkistointia varten.